Internship- and vacancy database

Internships and vacancy's 
Especially for our members, we have an overview of interesting internships and vacancies below.
(Not every vacancy is in English, this depends on the company who is offering it.) 

------

Stages en vacatures
Speciaal voor onze leden is hier een overzicht van interessante stages en vacatures.
 

--------
POWERPLAYPEOPLE/LINQ
INBOUND KLANTADVISEUR LOTERIJEN​

Werkzaamheden
Jij hebt affiniteit met goede doelen en bent in staat om op basis van jouw enthousiasme bestaande klanten te behouden. De klanten die je spreekt sponsoren goede doelen door deel te nemen aan verschillende loterijen. Als een klant belt om zijn abonnement op te zeggen, heb je begrip voor de situatie en signaleer je actief de kans om het stopzetten om te buigen. Daarnaast beantwoord je uiteenlopende vragen van klanten over de goede doelen die gesponsord worden en de abonnementen. Uiteraard is het ook jouw verantwoordelijkheid om alles correct te administreren. Je moet hierbij snel kunnen schakelen tussen diverse systemen en de verschillende loterijen.

Jouw ontwikkeling 
Om de klanten van de loterij goed te woord te kunnen staan en sales kansen actief te kunnen signaleren, krijg je een fulltime training aangeboden van twee weken. Om te kunnen starten als sales medewerker is het een vereiste dat je beschikbaar bent voor de training die overdag plaatsvindt. Naast de training waarin je alles leert over de verschillende abonnementen die de loterij aanbiedt, neem je als nieuwe medewerker ook deel aan het onboarding programma. Tijdens de onboarding maak je meteen kennis met je nieuwe collega's!

Het aanbod
Natuurlijk kun je naast een passend salaris (€9,16-€10,78 bruto inclusief per uur) rekenen op:
• betaalde training;
• acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken; 
• flexibele werktijden: geef zelf je beschikbaarheid aan; 
• de mogelijkheid om deel te nemen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering; 
• een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;

Wie ben jij? 
Jij hebt het vermogen om je te verplaatsen in de situatie van de klant en weet op basis van enthousiasme een goed klantgesprek te voeren met als doel het behoud van de klant. Naast het voeren van een goed klantgesprek vind jij het bovenal leuk om te scoren door het behouden van klanten die hun abonnement op willen zeggen.

Daarnaast:  
• heb je uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (zowel in woord als geschrift); 
• heb je het vermogen om snel te kunnen schakelen tussen verschillende loterijen en systemen; 
• ben je 16 tot 40 uur flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur; 
• ben je beschikbaar op maandag

Training
• Start: 6 nov, 13 nov, 20 nov, 27 nov, 4 dec óf 11 dec
• Trainingsdagen: maandag 17.00-21.00, woensdag 17.00-21.00, donderdag/vrijdag 17.00-21.00 en zaterdag 10.00-14.00
• De training is verplicht + betaald en duurt 3 weken


Interesse? 
Solliciteer dan via deze website! Als je cv aansluit op het functieprofiel word je gebeld door de recruiter voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek of een groepssollicitatie. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor.

Spreekt deze vacature jou aan? Solliciteer dan direct via deze link: https://secure.xpslogic.com/service?&client=powerplay&service=registration&module=act&action=applicants&vacancyid=21&standalone=1
Heb je vragen? Bel dan naar 020-7724606 of mail naar tilburg@linq.nl

-----------

GGD TILBURG

Krijg jij energie van vernieuwen en is verandering voor jou een uitdaging? Wij zijn in verband met een project per direct op zoek naar een MBO/HBO-er met HR-achtergrond voor de functie van:
Medewerker HR, 24 uur per week, standplaats Tilburg
Periode: per direct tot 1 januari 2018
 
Als medewerker HR ben je:
- een netwerker: je kent iedereen in de organisatie, je legt makkelijk contact en weet wie je waarvoor moet benaderen;
- een dienstverlener: je ondersteunt je collega’s binnen en buiten je team en verbindt lopende zaken aan elkaar, waarbij je handelt voordat er een vraag is gesteld.
- een regelaar: je bent in staat om snel te kunnen schakelen, verbinden en zaken zowel op te lossen als te organiseren.
 
Je krijgt onder meer de kans om:
- je te ontwikkelen in brede zin op gebied van administratie en HR-ondersteuning;
- te leren hoofd- en bijzaken te onderscheiden, prioriteiten te stellen en te schakelen tussen werkzaamheden en klantorganisaties;
- mee te denken in de ontwikkeling van de eigen functie passend bij de koers van de organisatie.
 
Als medewerker HR ben je werkzaam binnen Hét Service Centrum, onderdeel van GGD Hart voor Brabant, GGD West-Brabant en de Regionale Ambulance Voorziening. Wij zijn dé specialist op het
gebied van personele zaken, financiën, informatievoorziening, communicatie, automatisering en facilitaire zaken.
 
Wat bieden wij jou?
Een veelzijdige en uitdagende functie, waarin je jezelf kunt ontwikkelen. Wij bieden, afhankelijk van ervaring en opleiding, een brutosalaris van minimaal € 1.990,- en maximaal € 2.913,-
(salarisschaal 7) bruto per maand bij een dienstverband van 36 uur per week. Je krijgt een tijdelijke aanstelling voor de periode tot 1 januari 2018.
 
Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?
Via de knop 'solliciteer direct' kun je jouw motivatiebrief samen met je CV vóór 24 oktober 2017 uploaden.
 
Meer informatie?
Neem dan contact op met Manon O’ Connor, teammanager Bedrijfsvoering, bereikbaar op telefoonnummer 06 - 51 71 05 41 of via mail m.oconnor@hetservicecentrum.nl.
 
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.

------

GORTCOACHING
Het kan nogal afschrikwekkend zijn wanneer je de overgang moet maken van opleiding naar werk. Tot nu toe was je waarschijnlijk vooral op school en studie gefocust, maar de tijd is gekomen om de eerste stappen te zetten in jouw carrière. Dit is een erg spannende periode – in het bijzonder als je nog niet precies weet waar je naartoe wilt en wat voor baan bij je zou passen. Het is belangrijk om in deze tijd bewuste keuzes te maken waar jij ook echt blij mee bent. GORTcoaching is een landelijk coachbureau dat je hierbij kan helpen! Wij bieden coaching speciaal voor studenten en pas afgestudeerden. Een coach voor studenten en pas afgestudeerden kan je op verschillende manieren ondersteunen – van algemene loopbaanvragen tot competentieonderzoek en advies bij het verhogen van jouw vaardigheden en zelfverzekerdheid. Durf om hulp te vragen zodat je een goed gevoel hebt bij het nemen van jouw volgende stappen!

Wat levert coaching jou op?
  • Meer zelfinzicht in jouw persoonlijke waarden, normen, drijfveren en doelen
  • Het (her-)ontdekken van talenten
  • Meer motivatie en energie
  • Meer zelfvertrouwen
  • De knoop doorhakken en belangrijke keuzes maken
  • Meer sturing in je loopbaan
  • Leren omgaan met keuzestress
  • Het bepalen van je competenties

Naast coaching organiseren wij regelmatig dynamische en interactieve workshops. Tijdens de workshops staan telkens verschillende thema’s centraal, zoals persoonlijke ontwikkeling, communicatie en aandacht! Er worden GRATIS workshops aangeboden in de avond op het hoofdkantoor van GORTcoaching in Amsterdam. Deze zijn toegankelijk voor iedereen! Interesse? Bekijk ons aanbod hier, en schrijf je snel in!
GORTcoaching is een landelijk coachbureau voor individuele coaching en teamcoaching. Het is ontstaan uit liefde voor het vak en gegroeid door enthousiaste klanten die een inspirerend coachtraject hebben doorlopen. Wij werken veel voor particulieren, bedrijven en ambitieuze coach bureaus die hun coaches nog beter willen laten presteren. Voor meer informatie over GORTcoaching ga naar www.gortcoaching.nl

Op ons hoofdkantoor in Amsterdam bieden wij diverse stageplekken aan, waaronder voor marketing en HR. Interesse in een stage bij GORTcoaching? Bekijk de vacatures op onze website of stuur je CV met bondige motivatie naar of nieuwestagiair@gortcoaching.nl

------

Graduate recruitment stagiair AEGON
https://werkenbijaegon.nl/vacature/meewerkstage-graduate-recruitment-59421.html
Als Graduate Recruitment stagiair houd je je bezig met de werving en selectie van studenten, Young Professionals ("trainees") en starters voor Aegon. Binnen onze netwerken ga je op zoek naar jong talent. Je bent het eerste aanspreekpunt voor stages richting studenten én managers. Je onderhoudt het contact met studieverenigingen en neemt beslissingen met betrekking tot de deelname aan Inhousedagen en/of bedrijven events. Daarnaast denk je mee over verbeteringen ten aanzien van de wervingsmethode en -procedure voor stagiaires, Young Professionals en starters.

-------

HR Recruitment stagiair AEGON
https://werkenbijaegon.nl/vacature/meewerkstage-hr-recruitment-60181.html
Als stagiair binnen HR Recruitment word je betrokken bij alle dagelijkse werkzaamheden die binnen HR Recruitment gedaan worden. Hierbij kun je onder andere denken aan werving en selectie voor vaste interne- en tijdelijke externe medewerkers. Het betreft een meewerkstage (géén afstudeerstage) waarbij wij uiteraard in overleg kijken naar de eisen vanuit jouw opleiding en de projecten / werkzaamheden die jij kunt oppakken. Je krijgt veel ruimte voor eigen initiatief, zodat je ook eens mee kunt kijken op de andere HR afdelingen (denk aan HR Advies, HR Services of Arbeidsvoorwaarden)

-------

Recruitment Stage T-Mobile

T-Mobile is niet zomaar een telecombedrijf. Als onderdeel van Deutsche Telekom neemt T-Mobile een belangrijke positie in op het gebied van mobiel internet. Wij verbinden mensen door het snelste 4G netwerk beschikbaar te stellen aan onze klanten. Elke dag weer. Met ruim 1450 enthousiaste collega’s zorgen we ervoor dat onze klanten waar ook ter wereld in contact kunnen zijn met hun dierbaren en zakelijke relaties. Super snel en zonder gedoe. T-Mobile verbindt. Verbind jij je aan T-Mobile? 

Ben jij die zelfstandige en mondige student op zoek naar een meewerkstage binnen de wereld van Recruitment? Dan is T-Mobile op zoek naar jou!
Je zult stagelopen binnen het Recruitment team op de HR afdeling van T-Mobile. Wij zijn op zoek naar een stagiair voor minimaal 32 uur per week en voor minimaal 5 maanden. Je gaat actief meewerken met een team van zes leuke recruiters.

Werkzaamheden
Binnen deze stage zal je voornamelijk meedraaien binnen het cluster Retail. Samen met de verantwoordelijke recruiter ga je onder andere aan de slag met de werving en selectie van Shop Advisors voor al onze T-Shops. Daarnaast krijg je binnen de stage ook de mogelijkheid mee te kijken en te lopen met de overige recruiters. Hierdoor krijg je een goed beeld van zowel Recruitment en HR als het reilen en zeilen binnen de commerciële, dynamische organisatie die T-Mobile is.

Andere werkzaamheden en verantwoordelijkheden zullen zijn:

  • Telefonisch geïnteresseerden en medewerkers te woord staan;
  • Uitzendkrachtenadministratie bijhouden;
  • Maken en bijhouden van overzichten van vacatures;
  • Social Media kanalen (Twitter) up-to-date houden.

Wat zoeken wij? 
Je volgt een HBO- of WO-opleiding in de richting van Human Resource Management/ Communicatie/ Organisatiepsychologie/ Organisatiewetenschappen. Je bent geïnteresseerd in werving en selectie en je vindt het leuk om met mensen te werken. Je bent hands-on, nauwkeurig, mondig, een teamplayer, resultaatgericht en in staat om zelfstandig te werken.

Wij bieden je een interessante, boeiende en leerzame werkervaring in een inspirerende en uitdagende omgeving met de mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling. Je ontvangt zorgvuldige begeleiding en vanzelfsprekend ontvang je een passende stagevergoeding. Het is een mooie manier om eens een kijkje te nemen op een HR afdeling en bij onze organisatie.

Kom jij ons versterken op onze Recruitment afdeling? Stuur ons dan snel jouw CV en motivatie!
Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Karen den Hartog (karen.den.hartog@external.t-mobile.nl).

-------

Internship Global Translators (Barcelona) 
Our company, located in Barcelona, Spain, offers translation and interpretation services in all languages. We give the opportunity to do an internship for a period of three months or more in the Project Coordination, Human Resources department, Administration department, Web Marketing department .

MARKETING
Ø  Marketing (starting from August 2017 or later, 3 months at least) internship includes some of these tasks: create quality content to promote Web Blogs on the net (Blogging); promote our websites on the most important social networks (Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Blog); analyse statistics in order to make conclusions and carry out improvements; carry out changes on the website using code (HTML); image editing; carry out Marketing campaigns (Promotions, Competitions…); write articles related to the Instituto del Bienestar (published in a blog); look for forums and participation; introduce content on our WebPages (1globaltranslators.cominstitutodelbienestar.comwikifelicidad.org); SEO positioning, look for commercial contacts and introduce them into databases; call clients or potential clients, other tasks related to marketing and commercial management.

HUMAN RESOURCES
Ø  In the Human Resources Department (starting from September 2017, 3 months at least) you will work with organising the employees, freelance translators and the new interns. For example: you will update the database of professionals, you will communicate with candidates for internships, you will also look for new translators, and you will be in charge of the management of communication of CVs we receive. You will also have to work with the Instituto del Bienestar, putting adverts on websites of psychologist schools, using the databases, answering calls, writing emails, etc. At least a medium high level of Spanish is required. 

PROJECT COORDINATION
Ø  The tasks in the Project Coordination Department (starting from July  2017 or later, 4-5 months at least) are, for example: preparing quotations, order’s acceptations, translation orders, etc. for clients and suppliers, coordinating translations and other projects, delivering translations, choosing appropriate translators and professionals for each project, calling the clients and the translators if there are problems or questions, etc. For this reason a high level of Spanish is required (spoken and written). Finally you will also have to file the messages and manage the orders of the Instituto del Bienestar.

The internship is not remunerated, but travel costs between the working place and the accommodation within the city of Barcelona are paid by the company.
We are looking for responsible and multidisciplinary students who can work with us developing their own abilities.

Minimum requirements: 
- Spanish and English (high spoken and written level)
- Office Pack (advanced user level) 
- Internship Agreement from University/College

If you are interested, you can send us your CV by email to: humanresources@1globaltranslators.com
For further information, please contact the Human Resources Department.

--------

Stagiair(e) – Breda
Organisatie
Lefit Recruitment & Interim verbindt opdrachtgevers en professionals bij vervanging, uitbreiding, specifieke kennisbehoefte of gedurende projecten. Daarnaast faciliteert zij bij employability vraagstukken.
Met een sterke regionale focus, enkel zeer ervaren consultants en unieke communities biedt Lefit duurzame en relevante oplossingen voor opdrachtgevers en professionals. Binnen Lefit hangt een ambitieuze en onderling toch informele sfeer. Lefit bestaat ruim 7 jaar en is gevestigd in Breda in het Rijksmonument de 3 Hoefijzers. Lefit bemiddelt in functies vanaf hbo werkdenkniveau in de vakgebieden finance, ICT, sales & marketing en engineering.

Functie
Als stagiair(e) binnen ons bureau heb je een veelzijdige functie. Er zijn meerdere opdrachten mogelijk, bijvoorbeeld op het gebied van:

  • Vorm geven aan (een deel van) het beleid voor arbeidsmarktcommunicatie, met name richting de hoger opgeleide young professionals in specifieke vakgebieden zoals ICT;

Als stagiair(e) ga je binnen recruitment operationeel meewerken aan het vinden van de juiste kandidaten voor onze opdrachtgevers. Dit betekent dat wij je gedegen zullen inwerken om als (re-)searcher en recruiter werkzaam te kunnen zijn en jij tegelijkertijd jouw creatieve inbreng benut om ons communicatiebeleid verder vorm te geven (d.w.z. de inzet op social media, het optimaliseren van de communicatie en traffic op onze site, etc.). Daarnaast zet een stagiair(e) zich in om (arbeids-markt)kansen te signaleren en continue de koppeling te maken tussen vraag en aanbod in bepaalde niches op de arbeidsmarkt.

Wie zoeken we?
Voor deze uitdagend stageplaats zijn wij op zoek naar HBO/WO studenten met ambities in recruitment.
Goede spreek- en schrijfvaardigheid van de Nederlandse taal en computervaardigheden zijn vereist. Daarnaast is het belangrijk dat je zelfstandig kunt werken en graag initiatief neemt. Je bent communicatief vaardig, nauwkeurig en nieuwsgierig.

Aanbod
Wij besteden veel aandacht aan jouw ontwikkeling en begeleiding in onze organisatie. De stage heeft een meewerkend karakter en er zijn volop ideeën over aanvullende stageopdrachten. Voor de ervaring van enkele van onze stagiaires, lees hier: http://www.lefit.nl/nieuws/stagiaires-bij-lefit-professionals-in-de-dop/.
Daarnaast kenmerkt Lefit zich door dynamiek en mogelijkheid tot eigen inbreng en ontplooiing. Doordat je als stagiair(e) constant direct contact heb met de partners van Lefit zie je alle facetten van het bedrijfskundige vlak voorbij komen en kan je volop mee draaien in de dagelijkse processen. Hierbij leer je o.a. het voeren van zakelijke gesprekken, kritisch te lezen en je netwerk op te bouwen.

Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature en/of solliciteren? Neem dan contact op met Stefan Videler 06-43175752 S.videler@lefit.nl

--------

HR Internship Bynder
We are looking for a full time HR intern to support our global HR department in our Amsterdam office.

Bynder is conquering the world with our branding automation and marketing software. We’re an international company with offices in Boston, Amsterdam, Rotterdam, Dubai, Barcelona, and London. And if that wasn’t enough, we offer you a HR internship in a fun, international company with an open and transparent work culture.
Check jobs.getbynder.com to get to know us better.


About the job
Bynder is an ambitious fast growing company which creates lots of challenges within the area of HR. As a member of Bynder’s HR team you will assist within various supporting activities including recruitment, personnel administration and drafting contracts. Also as the HR department has only be implemented recently there is a lot of room for new ideas and creativity to help us build a strong HR department.


Responsibilities
• Maintaining personal files (digital and hard copy) 
• Sickness absence and annual leave management 
• Drafting contracts
• Contractual Changes and mutations
• Informing other departments about employee changes
• Supporting our in-house recruiter with recruitment activities
• Supporting several HR related projects
• We will provide you with the possibility to start your own HR related project


Requirements
• Fluent in English (written and spoken), other languages are a plus
• End Bachelor(HBO/WO) or Master student - study direction Business/Organizational Psychology/HRM
• You must be a student registered at a School/University for the full duration of the internship
• Detail-oriented, organizational skills
• Open, friendly, team player and strong communicative skills and the ability to quickly adapt within a changing environment
• Ability to handle sensitive and confidential information in a discrete way
• Living in or close to Amsterdam
• If you are a non-EU citizen, you must be enrolled at a Dutch university or have a valid work visa.

Internship Perks
• Challenging and inspiring work environment
• Work in an international team
• Space for input and creativity 
• Daily lunch
• Drinks at the Bynder Bar :-)
• Bi-Weekly massage
• Monthly compensation

Interested? 
Contact Tomas haviar - Recruiter at Bynder (tomas@bynder.com).