Internship- and vacancy database

Stages en vacatures
Speciaal voor onze leden is hier een overzicht van interessante stages en vacatures.
---------
Internships and vacancy's 
Especially for our members, we have an overview of interesting internships and vacancies below.
(Not every vacancy is in English, this depends on the company who is offering it.) 

--------

Driessen HRM, YPP 7
Trainee HRM-consultant
Ontwikkel jezelf tot allround HRM consultant
Ben jij de talentvolle young professional die aan de slag wil als HRM consultant binnen diverse (semi) overheidsorganisaties? En durf jij te investeren in je loopbaan om zo een vliegende start van je carrière tegemoet te gaan? Dan zij wij op zoek naar jou!

Het traineeship bij Driessen
Wij bieden je de unieke kans om jezelf gedurende twee jaar te ontwikkelen tot allround HRM consultant en ervaring op te doen bij de snelst groeiende HRM dienstverlener van Nederland. Dat doe je niet alleen door te leren, maar ook door direct aan de slag te zijn als HRM consultant bij onze klanten.
De opdrachten
Bij de klant ben je aan de slag met diverse HR werkzaamheden of projecten, veelal op operationeel en tactisch niveau.
Het opleidingsprogramma
Het traineeship biedt je een tweejarig opleidingsprogramma, waarin je werkt aan je persoonlijke & professionele vaardigheden en meer leert over diverse (HRM) thema’s. Wekelijks kom je met je traineegroep bij elkaar en volg je trainingen van interne collega’s of externe trainers. Om het beste uit jezelf te halen word je daarnaast op persoonlijk vlak begeleid door een coach en heb je intervisie samen met je traineegroep.
Na het afronden van het traineeship ben je in staat om zelfstandig aan de slag te gaan als HRM consultant bij onze klanten. Daarnaast blijf je jezelf ontwikkelen door het volgen van inspiratiebijeenkomsten met collega consultants en diverse mogelijkheden voor (interne) opleidingen. Welke kant je uiteindelijk ook uitgaat, binnen Driessen HRM staat je een mooie carrière te wachten!

Wie ben jij?
- Je hebt een afgeronde of HBO of academische opleiding in de richting Personeel-, Organisatie- of Bedrijfswetenschappen;
- Je hebt maximaal 1 tot 2 jaar werkervaring opgedaan binnen het HRM werkveld, bij voorkeur binnen de publieke sector;
- Je bent flexibel en resultaatgericht met een gezonde dosis flair;
- Je wilt ontdekken, leren en groeien en bent niet bang om daar ook zelf voor te investeren;
- Je bent fulltime beschikbaar en landelijk inzetbaar.

Wij bieden
- Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en te ontplooien;
- Een auto van de zaak;
- Een persoonlijke coach die je intensief gaat begeleiden;
- Een traineegroep met wie je het gehele traineeship zal doorlopen. Uit ervaringen is te zeggen dat deze groepen garant staan voor veel plezier;
- Een inspirerende, jonge en informele organisatie waar ruimte is voor creativiteit, initiatief en kennisdeling;

Wil je meer lezen over de vacature? Kijk dan op www.werkenbijdriessen.nl!

Reageren kan tot 30 september 2017.

------

GORTCOACHING
Het kan nogal afschrikwekkend zijn wanneer je de overgang moet maken van opleiding naar werk. Tot nu toe was je waarschijnlijk vooral op school en studie gefocust, maar de tijd is gekomen om de eerste stappen te zetten in jouw carrière. Dit is een erg spannende periode – in het bijzonder als je nog niet precies weet waar je naartoe wilt en wat voor baan bij je zou passen. Het is belangrijk om in deze tijd bewuste keuzes te maken waar jij ook echt blij mee bent. GORTcoaching is een landelijk coachbureau dat je hierbij kan helpen! Wij bieden coaching speciaal voor studenten en pas afgestudeerden. Een coach voor studenten en pas afgestudeerden kan je op verschillende manieren ondersteunen – van algemene loopbaanvragen tot competentieonderzoek en advies bij het verhogen van jouw vaardigheden en zelfverzekerdheid. Durf om hulp te vragen zodat je een goed gevoel hebt bij het nemen van jouw volgende stappen!

Wat levert coaching jou op?

  • Meer zelfinzicht in jouw persoonlijke waarden, normen, drijfveren en doelen
  • Het (her-)ontdekken van talenten
  • Meer motivatie en energie
  • Meer zelfvertrouwen
  • De knoop doorhakken en belangrijke keuzes maken
  • Meer sturing in je loopbaan
  • Leren omgaan met keuzestress
  • Het bepalen van je competenties

Naast coaching organiseren wij regelmatig dynamische en interactieve workshops. Tijdens de workshops staan telkens verschillende thema’s centraal, zoals persoonlijke ontwikkeling, communicatie en aandacht! Er worden GRATIS workshops aangeboden in de avond op het hoofdkantoor van GORTcoaching in Amsterdam. Deze zijn toegankelijk voor iedereen! Interesse? Bekijk ons aanbod hier, en schrijf je snel in!
GORTcoaching is een landelijk coachbureau voor individuele coaching en teamcoaching. Het is ontstaan uit liefde voor het vak en gegroeid door enthousiaste klanten die een inspirerend coachtraject hebben doorlopen. Wij werken veel voor particulieren, bedrijven en ambitieuze coach bureaus die hun coaches nog beter willen laten presteren. Voor meer informatie over GORTcoaching ga naar www.gortcoaching.nl

Op ons hoofdkantoor in Amsterdam bieden wij diverse stageplekken aan, waaronder voor marketing en HR. Interesse in een stage bij GORTcoaching? Bekijk de vacatures op onze website of stuur je CV met bondige motivatie naar of nieuwestagiair@gortcoaching.nl

------

Graduate recruitment stagiair AEGON
https://werkenbijaegon.nl/vacature/meewerkstage-graduate-recruitment-59421.html
Als Graduate Recruitment stagiair houd je je bezig met de werving en selectie van studenten, Young Professionals ("trainees") en starters voor Aegon. Binnen onze netwerken ga je op zoek naar jong talent. Je bent het eerste aanspreekpunt voor stages richting studenten én managers. Je onderhoudt het contact met studieverenigingen en neemt beslissingen met betrekking tot de deelname aan Inhousedagen en/of bedrijven events. Daarnaast denk je mee over verbeteringen ten aanzien van de wervingsmethode en -procedure voor stagiaires, Young Professionals en starters.

-------

HR Recruitment stagiair AEGON
https://werkenbijaegon.nl/vacature/meewerkstage-hr-recruitment-60181.html
Als stagiair binnen HR Recruitment word je betrokken bij alle dagelijkse werkzaamheden die binnen HR Recruitment gedaan worden. Hierbij kun je onder andere denken aan werving en selectie voor vaste interne- en tijdelijke externe medewerkers. Het betreft een meewerkstage (géén afstudeerstage) waarbij wij uiteraard in overleg kijken naar de eisen vanuit jouw opleiding en de projecten / werkzaamheden die jij kunt oppakken. Je krijgt veel ruimte voor eigen initiatief, zodat je ook eens mee kunt kijken op de andere HR afdelingen (denk aan HR Advies, HR Services of Arbeidsvoorwaarden)

-------

Recruitment Stage T-Mobile

T-Mobile is niet zomaar een telecombedrijf. Als onderdeel van Deutsche Telekom neemt T-Mobile een belangrijke positie in op het gebied van mobiel internet. Wij verbinden mensen door het snelste 4G netwerk beschikbaar te stellen aan onze klanten. Elke dag weer. Met ruim 1450 enthousiaste collega’s zorgen we ervoor dat onze klanten waar ook ter wereld in contact kunnen zijn met hun dierbaren en zakelijke relaties. Super snel en zonder gedoe. T-Mobile verbindt. Verbind jij je aan T-Mobile? 

Ben jij die zelfstandige en mondige student op zoek naar een meewerkstage binnen de wereld van Recruitment? Dan is T-Mobile op zoek naar jou!
Je zult stagelopen binnen het Recruitment team op de HR afdeling van T-Mobile. Wij zijn op zoek naar een stagiair voor minimaal 32 uur per week en voor minimaal 5 maanden. Je gaat actief meewerken met een team van zes leuke recruiters.

Werkzaamheden
Binnen deze stage zal je voornamelijk meedraaien binnen het cluster Retail. Samen met de verantwoordelijke recruiter ga je onder andere aan de slag met de werving en selectie van Shop Advisors voor al onze T-Shops. Daarnaast krijg je binnen de stage ook de mogelijkheid mee te kijken en te lopen met de overige recruiters. Hierdoor krijg je een goed beeld van zowel Recruitment en HR als het reilen en zeilen binnen de commerciële, dynamische organisatie die T-Mobile is.

Andere werkzaamheden en verantwoordelijkheden zullen zijn:

  • Telefonisch geïnteresseerden en medewerkers te woord staan;
  • Uitzendkrachtenadministratie bijhouden;
  • Maken en bijhouden van overzichten van vacatures;
  • Social Media kanalen (Twitter) up-to-date houden.

Wat zoeken wij? 
Je volgt een HBO- of WO-opleiding in de richting van Human Resource Management/ Communicatie/ Organisatiepsychologie/ Organisatiewetenschappen. Je bent geïnteresseerd in werving en selectie en je vindt het leuk om met mensen te werken. Je bent hands-on, nauwkeurig, mondig, een teamplayer, resultaatgericht en in staat om zelfstandig te werken.

Wij bieden je een interessante, boeiende en leerzame werkervaring in een inspirerende en uitdagende omgeving met de mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling. Je ontvangt zorgvuldige begeleiding en vanzelfsprekend ontvang je een passende stagevergoeding. Het is een mooie manier om eens een kijkje te nemen op een HR afdeling en bij onze organisatie.

Kom jij ons versterken op onze Recruitment afdeling? Stuur ons dan snel jouw CV en motivatie!
Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Karen den Hartog (karen.den.hartog@external.t-mobile.nl).

-------

Internship Global Translators (Barcelona) 
Our company, located in Barcelona, Spain, offers translation and interpretation services in all languages. We give the opportunity to do an internship for a period of three months or more in the Project Coordination, Human Resources department, Administration department, Web Marketing department .

MARKETING
Ø  Marketing (starting from August 2017 or later, 3 months at least) internship includes some of these tasks: create quality content to promote Web Blogs on the net (Blogging); promote our websites on the most important social networks (Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Blog); analyse statistics in order to make conclusions and carry out improvements; carry out changes on the website using code (HTML); image editing; carry out Marketing campaigns (Promotions, Competitions…); write articles related to the Instituto del Bienestar (published in a blog); look for forums and participation; introduce content on our WebPages (1globaltranslators.cominstitutodelbienestar.comwikifelicidad.org); SEO positioning, look for commercial contacts and introduce them into databases; call clients or potential clients, other tasks related to marketing and commercial management.

HUMAN RESOURCES
Ø  In the Human Resources Department (starting from September 2017, 3 months at least) you will work with organising the employees, freelance translators and the new interns. For example: you will update the database of professionals, you will communicate with candidates for internships, you will also look for new translators, and you will be in charge of the management of communication of CVs we receive. You will also have to work with the Instituto del Bienestar, putting adverts on websites of psychologist schools, using the databases, answering calls, writing emails, etc. At least a medium high level of Spanish is required. 

PROJECT COORDINATION
Ø  The tasks in the Project Coordination Department (starting from July  2017 or later, 4-5 months at least) are, for example: preparing quotations, order’s acceptations, translation orders, etc. for clients and suppliers, coordinating translations and other projects, delivering translations, choosing appropriate translators and professionals for each project, calling the clients and the translators if there are problems or questions, etc. For this reason a high level of Spanish is required (spoken and written). Finally you will also have to file the messages and manage the orders of the Instituto del Bienestar.

The internship is not remunerated, but travel costs between the working place and the accommodation within the city of Barcelona are paid by the company.
We are looking for responsible and multidisciplinary students who can work with us developing their own abilities.

Minimum requirements: 
- Spanish and English (high spoken and written level)
- Office Pack (advanced user level) 
- Internship Agreement from University/College

If you are interested, you can send us your CV by email to: humanresources@1globaltranslators.com
For further information, please contact the Human Resources Department.

--------

Stagiair(e) – Breda
Organisatie
Lefit Recruitment & Interim verbindt opdrachtgevers en professionals bij vervanging, uitbreiding, specifieke kennisbehoefte of gedurende projecten. Daarnaast faciliteert zij bij employability vraagstukken.
Met een sterke regionale focus, enkel zeer ervaren consultants en unieke communities biedt Lefit duurzame en relevante oplossingen voor opdrachtgevers en professionals. Binnen Lefit hangt een ambitieuze en onderling toch informele sfeer. Lefit bestaat ruim 7 jaar en is gevestigd in Breda in het Rijksmonument de 3 Hoefijzers. Lefit bemiddelt in functies vanaf hbo werkdenkniveau in de vakgebieden finance, ICT, sales & marketing en engineering.

Functie
Als stagiair(e) binnen ons bureau heb je een veelzijdige functie. Er zijn meerdere opdrachten mogelijk, bijvoorbeeld op het gebied van:

  • Vorm geven aan (een deel van) het beleid voor arbeidsmarktcommunicatie, met name richting de hoger opgeleide young professionals in specifieke vakgebieden zoals ICT;

Als stagiair(e) ga je binnen recruitment operationeel meewerken aan het vinden van de juiste kandidaten voor onze opdrachtgevers. Dit betekent dat wij je gedegen zullen inwerken om als (re-)searcher en recruiter werkzaam te kunnen zijn en jij tegelijkertijd jouw creatieve inbreng benut om ons communicatiebeleid verder vorm te geven (d.w.z. de inzet op social media, het optimaliseren van de communicatie en traffic op onze site, etc.). Daarnaast zet een stagiair(e) zich in om (arbeids-markt)kansen te signaleren en continue de koppeling te maken tussen vraag en aanbod in bepaalde niches op de arbeidsmarkt.

Wie zoeken we?
Voor deze uitdagend stageplaats zijn wij op zoek naar HBO/WO studenten met ambities in recruitment.
Goede spreek- en schrijfvaardigheid van de Nederlandse taal en computervaardigheden zijn vereist. Daarnaast is het belangrijk dat je zelfstandig kunt werken en graag initiatief neemt. Je bent communicatief vaardig, nauwkeurig en nieuwsgierig.

Aanbod
Wij besteden veel aandacht aan jouw ontwikkeling en begeleiding in onze organisatie. De stage heeft een meewerkend karakter en er zijn volop ideeën over aanvullende stageopdrachten. Voor de ervaring van enkele van onze stagiaires, lees hier: http://www.lefit.nl/nieuws/stagiaires-bij-lefit-professionals-in-de-dop/.
Daarnaast kenmerkt Lefit zich door dynamiek en mogelijkheid tot eigen inbreng en ontplooiing. Doordat je als stagiair(e) constant direct contact heb met de partners van Lefit zie je alle facetten van het bedrijfskundige vlak voorbij komen en kan je volop mee draaien in de dagelijkse processen. Hierbij leer je o.a. het voeren van zakelijke gesprekken, kritisch te lezen en je netwerk op te bouwen.

Sollicitatie
Wil je meer weten over deze vacature en/of solliciteren? Neem dan contact op met Stefan Videler 06-43175752 S.videler@lefit.nl

--------


HR Internship Bynder
We are looking for a full time HR intern to support our global HR department in our Amsterdam office.

Bynder is conquering the world with our branding automation and marketing software. We’re an international company with offices in Boston, Amsterdam, Rotterdam, Dubai, Barcelona, and London. And if that wasn’t enough, we offer you a HR internship in a fun, international company with an open and transparent work culture.
Check jobs.getbynder.com to get to know us better.


About the job
Bynder is an ambitious fast growing company which creates lots of challenges within the area of HR. As a member of Bynder’s HR team you will assist within various supporting activities including recruitment, personnel administration and drafting contracts. Also as the HR department has only be implemented recently there is a lot of room for new ideas and creativity to help us build a strong HR department.


Responsibilities
• Maintaining personal files (digital and hard copy) 
• Sickness absence and annual leave management 
• Drafting contracts
• Contractual Changes and mutations
• Informing other departments about employee changes
• Supporting our in-house recruiter with recruitment activities
• Supporting several HR related projects
• We will provide you with the possibility to start your own HR related project


Requirements
• Fluent in English (written and spoken), other languages are a plus
• End Bachelor(HBO/WO) or Master student - study direction Business/Organizational Psychology/HRM
• You must be a student registered at a School/University for the full duration of the internship
• Detail-oriented, organizational skills
• Open, friendly, team player and strong communicative skills and the ability to quickly adapt within a changing environment
• Ability to handle sensitive and confidential information in a discrete way
• Living in or close to Amsterdam
• If you are a non-EU citizen, you must be enrolled at a Dutch university or have a valid work visa.

Internship Perks
• Challenging and inspiring work environment
• Work in an international team
• Space for input and creativity 
• Daily lunch
• Drinks at the Bynder Bar :-)
• Bi-Weekly massage
• Monthly compensation

Interested? 
Contact Tomas haviar - Recruiter at Bynder (tomas@bynder.com).